Kanalkapteinen Startet 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Desember.2020 Det finnes mye bra info her på forumet og ikke minst på facebookgrupper om disse varmerne som mange av oss har i båter, bobiler eller campingvogner. Ser at det nå har dukka opp ei norsk infoside om disse. Der finner man mye samla på en plass, og mer skal visst komme. Virker som de selger litt tilbehør også, men dette er primært for tips og veiledning, er mitt inntrykk. Synes det ser meget bra ut :) Kanskje eieren av sida også er her på bp? https://kinavarmer.no/ Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
paarsand Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 Jeg har flere kinavarmerne i drift. Og de fungerer utmerket. Jeg har selv gitt linken kinavarmer til folk som er nysgjerrige. Fin side. Får håpe ingen blir krenket av navnet så den blir tatt ned........ Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 (redigert) Eieren av siden er her på forumet ja ? er meg. Skal utvide med videoer om hvordan man skifter deler og feilsøker etc. etter hvert, alt på norsk selvfølgelig. PS. Selger foreløpig ikke noen deler på siden men holder et mindre lager hjemme i boden for nød-tilfeller. Redigert 21.Desember.2020 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 22.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2020 ne.andersson skrev for 3 timer siden: Eieren av siden er her på forumet ja ? er meg. Skal utvide med videoer om hvordan man skifter deler og feilsøker etc. etter hvert, alt på norsk selvfølgelig. PS. Selger foreløpig ikke noen deler på siden men holder et mindre lager hjemme i boden for nød-tilfeller. Herlig! Flott at du gjør dette? Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.