Jump to content

Forskjell i komfort under seilas med ulike båtmerker

Kjetil A. D.

Recommended Posts

Gratulerer med flott båt @Kjetil A. D.! Tror dere blir godt fornøyd :thumbsup:

Blir trolig båtbytte her også i år (fra og til seilbåt riktignok) så interessant å lese!

BØstrøm skrev for 17 timer siden:

Når det gjelder båtstørrelse, skal man legge sammen alderen til alle ombord, inkl eventuell hund. Tallet deler man på 3,14, og får båtstørrelsen i fot. Stemte for meg i mange år, til jeg fikk en kjæreste eldre enn meg. Men det er i orden nå. Nå bør jeg snart skaffe meg en yngre partner. 

Håper ikke denne er meislet i sten? 

Kjøpte nåværende 40 foter når jeg var enslig, barn og hundeløs 29åring, skulle da vel nøyd meg med gummibåten :giggle: nå 10 år senere har jeg matros på 9år og hund på 10 måneder, men likefullt blir det litt liten båt etter formelen :headbang:

Morten_L skrev 43 minutter siden:

Håper ikke denne er meislet i sten? 

Kjøpte nåværende 40 foter når jeg var enslig, barn og hundeløs 29åring, skulle da vel nøyd meg med gummibåten :giggle: nå 10 år senere har jeg matros på 9år og hund på 10 måneder, men likefullt blir det litt liten båt etter formelen :headbang:

Har du prøvd Tinder? Da går regnestykket fort opp. Du treffer en dame på din alder, som naturligvis er enslig med tre barn. En på 9, en på 12 og en på 15. Såpass bør du dra ombord med så stor båt. Som sagt, det er ikke alltid det er 22/7 det er noe galt med.....

Hehe, baatplassen har løsningen på alt! :giggle: 

BØstrøm skrev 32 minutter siden:

Har du prøvd Tinder? Da går regnestykket fort opp. Du treffer en dame på din alder, som naturligvis er enslig med tre barn. En på 9, en på 12 og en på 15. Såpass bør du dra ombord med så stor båt. Som sagt, det er ikke alltid det er 22/7 det er noe galt med.....

Havelle skrev 23 minutter siden:

Utrolig hva Båtforumet kan løse!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...