Jump to content

Forummedlemmer som ønsker å takke Ingar...

Rolf

Recommended Posts

I en annen tråd ble  det bemerket av flere at forumets stifter @Ingar i større grad en noen andre fortjener en oppmerksomhet. Det synes jeg vi skal gjøre en egen tråd, regner med flere vil henge seg på her.

@Ingar, takk for initiativet og oppstarten tilbake den gang da, og ikke minst takk for at du har giddet å drive dette forumet i snart 20 år.
Det har vært perioder med storm og stille, men forumledelsen med Ingar i spissen har, i det store og hele, evnet å lose forumskuta trygt gjennom brenningene med en stø hånd på rattet.  
18 års medlemskap her har gitt meg masse kunnskap om stort og smått relatert til båt, mye interessant og fornøyelig lesing, opplevelsen av å være med på tur i diverse hentetråder og reiseskildringer samt av og til en tilfredsstillelse av å kunne bidra når andre forummedlemmer har et spørsmål eller problem.

Veldig mye gratis glede over så mange år takket være en kar som så en mulighet, dro i gang og har fortsatt siden - det bør være verdt en stor honnør fra alle baatplassens medlemmer! 
Min er herved med takknemlighet oversendt.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Ja, forumet har blitt et fantastisk sted for oss entusiaster og det fortjener både skryt og ros.

Muligheten til å dele erfaringer og kunnskap på denne måten er fantastisk flott.

Og selv om vi som er her er veldig forskjellige har styringen og måten forumet er drevet på gjort at det fortsatt er et positivt sted.

Hilsen

Lurvetass

Hakkannen skrev 8 minutter siden:

Daglige besøk i 10 år her. Første nettsiden jeg går inn på etter jobb. Er med/har vært med i flere akvariefora, bilfora, fotofora og andre hobbyfora, men Baatplassen slår alt. Både i oppbygning, drifting og miljø. Tusen takk for et fint forum Ingar og Lasse?

Samme her (men kaffe i stedet for akvarie :wink: ), nokså beint 10 år siden jeg solgte min siste "skikkelige" båt men klarer ikke å holde meg unna og det er forumets kvalitet som er årsaken til det. Tusen takk til @Ingar og @bliss X som har brukt så mye tid i så lang tid for å oppnå Verdens Beste Forum :flag_bp:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

20år ja, det er jo knallbra. Selv er jeg 2 generasjon i familien min som bruker forumet her. Pappa brukte det vel i 10år før jeg dukka opp (jeg brukte baatportalen.net den gangen det levde) 

Men en generasjon til, det blir det værre med (ikke pga forumets kvalitet eller overlevelse, men pga mangel på arvinger og arvinger som er båtintressert) 

Måtte sjekke litt, pappa blei medlem i 03 og jeg 09, så hvis vi mikser og trikser litt, så kan vi jo si at vi har brukt 30år på forumet her. Damn, nesten like lenge som jeg har levd (pappa har jo brukt forumet halve livet mitt) men det er "litt" forskjellige båtinteresser, han likte sånne rare båter med en pinne midt på med kluter til tørk og jeg derimot liker båter som går fort og bråker mye. Desto mer bråk og fart, desto bedre er de

Men allikevel så har begge havna her, så det er en bra forum med god bredde 

Redigert av Guest (see edit history)

Støtter i aller høyeste grad forslaget fra @Rolf !

Som flere over nevner har baatplassen for lengst blitt en del av hverdagen. Må også nevne at mange trivelige bekjentskaper har blitt knyttet gjennom forumet. Vet jeg har nevnt det før, men glemmer aldri den dagen @Brigg kom sigende inn til Hvaler og la seg ved siden av oss en sommerdag for et par år siden, han hadde da kjørt båt helt fra Trønderlag!!! Husker også den dagen jeg var på Isegran og hjalp @Svaap med å trekke ut en gjenstridig bolt av skuta som dessvere senere brant til grunnen, eller den dagen jeg var i Oslo på jobb, og kunne overlevere ankeret som @NilsPils hadde mistet ved brygga på Sand på et av BP-treffene. Eller den gangen han møtte meg ute på Tisler og overleverte loff og majones som jeg hadde glemt å handle inn :blush: For ikke å snakke om alle de utallige sommerdagene og kveldene vi har sittet og kost oss i skjærgården med @Skate eller @VegJoh og deres familier. Eller den kvelden på et BP-treff på Sand hvor jeg ble sittende å drikke rødvin sammen med @Bonus og frue i flere timer, og deretter ble sittende og skåle til langt utover natten sammen med @sap_2000 og @Marida i båten hans. Et ekstremt hyggelig bekjentskap på det treffet var jo også @Bjørn Løvjomås, som hadde kjørt ens ærend fra Arendal for å delta på treffet på Hvaler! Alle de trivelige treff og samtaler jeg har hatt med @Framtia og @Bitteliten hadde det heller ikke blitt noe av hvis det ikke hadde vært for @Ingar. Dette var bare noen av alle BP-bekjentskapene som har blitt knyttet. Noen har vært på besøk her og fått dreiet eller sveiset noen deler i garasjen, andre har jeg bare snakket med på telefon eller IM eller truffet på sjøen. 

Så derfor; all honnør til @Ingar og @bliss X for dette fantastiske båtforumet som savner sidestykke :flag_bp: :fireworks1:

Det begynner å bli noen års fartstid her på forumet for meg også. Forumet ble jo startet i august 2002, og jeg hadde min første kommentar (om kalesje til båten) 16. september samme år, og mitt første egne tema (jeg trengte hjelp til å reparere en skaipute) 19. september samme år.

Jeg var vel den 10ende som registrerte seg.

At jeg nå har hatt godt over 20000 innlegg sier vel alt om hvor godt jeg liker forumet. Det er bare Bitteliten som har fler innlegg enn meg.

All honnør til Ingar og Lasse!

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Baatplassen har blitt en nødvendig og uunnværlig del av hverdagen gjennom alle disse årene. Jeg fulgte med fra oppstarten av, men meldte meg ikke inn før et par måneder etter oppstart. Og forumet har blitt svært bra, ingen Facebook gruppe kan på noen måte erstatte et slikt forum. Så takk for initiativet og god innsats gjennom mange år, Ingar! Måtte det bli veldig mange flere!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...