Kallethekid Startet 18.Januar.2021 Del på Facebook Startet 18.Januar.2021 Husker at jeg har sett en eller flere tråder om å rette opp syrefaste pulpiter, men nå finner jeg den ikke igjen. Noen som husker? Hvis jeg husker riktig hadde @Komodo en fin metode. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Lang bjelke over knekkpunktet, som går fra støtte til støtte. Så jekkestropp el. rundt bjelke og knekkpunkt dra bøyen opp. Mulig litt varme hadde gjort det enklere. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Klosser som du borrer med rørets diameter og deretter splitter med sag er praktisk. Og planke over, med klosser i hver ende som mellomlegg. Da kan du strekke ut bøyen med skrutvinger uten at røret blir flatt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Kallethekid Svart 18.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Takker for tipsene begge to. Det var den metoden med å borre i klossen for så å splitte den jeg husket fra tidligere tråd. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 Mest sannsynlig så har jeg slike klosser liggende i garasjen fra jeg holdt på med rekkene på Dracoen. Jeg brukte tre klosser, en under og to over. Laget meg også et spesielt retteverktøy til små skarpe knekker. Hvilken diameter har du på rekkene? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
blue moon Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 Jeg prøvde denne metoden, uten suksess. Kanskje det går bedre med en jekk som brukt her? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
tilplan Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 Jeg fikk akseptabelt resultat med den siste metoden. Helt perfekt ble det ikke, men vi gav oss da det var godt nok. Sitér dette innlegget Link to post
Fearline cornice Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 https://www.elektroimportoren.no/kabelvernroer-16/2857400/Product.html?Path=001018687&Event=pathlist brukte en slik,passet ok rundt røret.jeg borret ett 6mm hull der bøyen var.gjenget opp å satt inn en bolt.borret hull i kabelvernet,slik att rekken ble skrudd opp mot hverandre.loddet igjen det lille hullet som bolten hadde stått i. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 21.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2021 Komodo skrev On 19.1.2021 at 12.03: Mest sannsynlig så har jeg slike klosser liggende i garasjen fra jeg holdt på med rekkene på Dracoen. Jeg brukte tre klosser, en under og to over. Laget meg også et spesielt retteverktøy til små skarpe knekker. Hvilken diameter har du på rekkene? Diameteren er 25 mm. Er det slik å forstå at det kunne være mulig å låne klossene og verkøyet du lagde? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Januar.2021 Del på Facebook Svart 21.Januar.2021 Kallethekid skrev 1 time siden: Diameteren er 25 mm. Ok. Mine rekker er Ø28, men det burde gå greit. Kallethekid skrev 1 time siden: Er det slik å forstå at det kunne være mulig å låne klossene og verkøyet du lagde? Selvsagt Var egentlig derfor jeg spurte, for jeg kunne tatt det med til byen i går. Jobber ikke du borte ved Seut? Skal se hva jeg finner i garasjen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kallethekid Svart 21.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2021 Det var et flott tilbud! Hvis ikke kan jeg gjerne hente hos deg. Jobber på Seut ja,mellom Leeres og Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.