Kallethekid Startet 18.Januar.2021 Del på Facebook Startet 18.Januar.2021 I båten min mangler jeg på noen steder det svarte "plastbåndet" (se vedlagte bilder) som skal skjule stiftingen av skai-trekket. Noen som hver hva dette kalles og hvor jeg kan kjøpe noen meter? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 I "bilverdenen" kalles det for Volvolist. https://www.biltema.no/bil---mc/bilstyling/kantlister/kantlist-2000031706 Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Kallethekid Svart 18.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Takk for tipset! Den er ikke helt lik den som sitter der fra før, men fungerer sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 (redigert) feilpost. kan slettes Redigert 18.Januar.2021 av Taskeladden feilpost (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
The Saint Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 (redigert) Som Bodehode sier, i bil verden blir det kalt "Volvo list". Men ikke bruk disse på en båt. De som er laget for bil ruster fort i en båt. Da ser det ikke mye pent ut... Maritim versjon til å bruke i båt kalles ofte kantlist enkelt og greit. Denne har rustfritt innlegg. Du kan få kjøp den her: https://www.maritim.no/kantlist-hvit-pvc-rustfritt-innlegg Finnes i både sort og hvit. Redigert 18.Januar.2021 av The Saint (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 Og siden du bor i Fredrikstad; Industrihydraulikk har en del forskjellig slikt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.