jupan Startet 18.Januar.2021 Del på Facebook Startet 18.Januar.2021 Hei, jeg ønsker å sette inn en fastmontert bensintank i båten på 70-100L. Jeg behøver tips til en butikk hvor man kan ringe å få hjelp med alt av deler man behøver inkl. slanger, påfylling, etc. Behøver også inntaksnippelen som skal stå på selve utenbordsmotoren, og slange derfra til et sted inni motoren. Suzuki DT150. Kanskje noen her har tips på disse tingene? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 18.Januar.2021 Del på Facebook Svart 18.Januar.2021 Maritim har jo et bra utvalg av bensintanker, også i tillegg alt av koplinger, slanger, påfyllings stuss etc. Har vel kampanjepriser nå på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 Her har du et utvalg av standard bensintanker. Ring dit og spør, da treffer du voksne folk som vet hva de snakker om. De skaffer deg alt du trenger: https://nettbutikk.stokken.no/search/product?q=bensintank Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
LM 605 Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 Komodo skrev 15 minutter siden: Her har du et utvalg av standard bensintanker. Ring dit og spør, da treffer du voksne folk som vet hva de snakker om. De skaffer deg alt du trenger: https://nettbutikk.stokken.no/search/product?q=bensintank Er vel de samme tankene som Maritim har, men det ser jo ut som de er atskillig billigere på Maritim hvis du sammenligner prisene begge plasser? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.Januar.2021 Del på Facebook Svart 19.Januar.2021 Det er mulig, jeg har ikke sammenlignet priser. Leverandøren er Flak, så tanken er den samme uansett hvilken butikk man kjøper den i. Hvis man vet hva man skal ha er det jo ikke noe problem å gå inn i butikken og hente det. Er man mer usikker er det greit å handle et sted hvor de har litt peiling. TS står fritt til å bruke hvilken butikk han vil Jeg handler som regel på Stokken, og det er av to grunner. For det første er det veldig kort avstand fra der jeg bor, for det andre kjenner jeg de som driver butikken og liker å støtte dem. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
jupan Svart 20.Januar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2021 Komodo skrev On 19.1.2021 at 11.58: Her har du et utvalg av standard bensintanker. Ring dit og spør, da treffer du voksne folk som vet hva de snakker om. De skaffer deg alt du trenger: https://nettbutikk.stokken.no/search/product?q=bensintank Takk for tipset! Skal ringe i morgen og høre med dem. Liker en lokal sjappe med kompetente mennesker man kan snakke med bedre enn en chatbot på en nettbutikk. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Januar.2021 Del på Facebook Svart 20.Januar.2021 Gjør det JRO Sjefen sjøl der er selv tidligere yrkesfisker, og kjent med mange av de utfordringene du har. De selger og utruster mye åpne båter til f.eks. leppefiske også, så de er vant til å løse flere utfordringer enn de stedene som bare selger skjærgårdsjepper osv. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.