Jump to content

Luftverktøy

Brutus

Recommended Posts

oddkt skrev:

Hej

Köp en liter hydraulolja 10 så har du resten av livet(kansje)

samma som luftvertygsolja bara mycket billigare.

Använder den varje dag i luftverktyg på jobbet

Tunn bra smörjeffekt

MVH Odd

Takk! Skal bli.

I samme sporet: noen som vet hvor mye man skal fylle opp disse oljetåkegreier som skrues rett inn i verktøyet? Det sto det heller ikke noe om på emballasjen. Kan tenke meg at de IKKE skal være helt fulle, eller?

Bilde

h2o skrev:

Ingersoll Rand har veldig bra muttertrekkere, vet ikke betegnelsen, men de har en relativt ny modell i kompositt material som kan anbefales på det varmeste. Importør er Maskin K. Lund. Kontakt de for forhandler.

Var å tusket til meg litt olje hos entrep. som jeg lånte trekkeren av. Det er noe som heter Shell Torcula.. :confused: Men det er visst til alle typer luftverktøy, så jeg bruker nå det. Fyller ikke tåkesmørern helt opp, ca. 4/5 del full. Vet ikke om det spiller noen rolle.

Når det gjelder Ingersoll Rand, så er jeg ikke i tvil om at det er kvalitet. Men den jeg lånte til høstens dekkskift kostet drøye 15.000.- iflg. eieren. Det blir i drøyeste laget for hobbymekker'n. :crazy:

Men de har sikkert mindre og rimeligere modeller også, men neppe noe som kan betegnes "billig".

Jeg kjøpte det settet fra Luna til 2200.- med både forlenger tåkesmører og plastebeskyttede spesialpiper for dekkskift + vanlige piper (nevnt tidligere i tråden). Den ser ut til å være av temmelig proff kvalitet... :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...