Trophy Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Er det noe problem å ta 12v fra batteri isolator til i1003 power modul? 25 amp sikring imellom. Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
X10an Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 (edited) Det er ikke noe problem for meg ihvertfall, og kablene dine virker tykke nok. Kjør på! Edited March 13, 2021 by X10an (see edit history) Quote Link to post
Trophy Posted March 14, 2021 Author Share Posted March 14, 2021 Litt usikker på om det holder med 12v fra eg starter eller om det må være 12v på hele tiden blant annet for kalibrering når motor er av?? Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Posted March 14, 2021 Author Share Posted March 14, 2021 (edited) Ser ut som denne bekrefter at der er 12v til power modul før start og en blå 12v koblet til start/tenning Edited March 14, 2021 by Trophy (see edit history) Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Posted March 14, 2021 Author Share Posted March 14, 2021 (edited) Oversikt av installasjon Edited March 14, 2021 by Trophy (see edit history) Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
X10an Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 Det er riktig at man skiller på arbeidsstrøm og styrestrøm. Styrestrøm tar du fra tenningen og arbeidsstrøm tar du fra batteriisolatoren. Quote Link to post
Trophy Posted March 17, 2021 Author Share Posted March 17, 2021 X10an skrev On 14.3.2021 at 18.57: Det er riktig at man skiller på arbeidsstrøm og styrestrøm. Styrestrøm tar du fra tenningen og arbeidsstrøm tar du fra batteriisolatoren. Takk, fint med en bekreftelse Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.