Corvin17 Startet 29.Mars.2021 Del på Facebook Startet 29.Mars.2021 Stumpet over denne på Biltema, og tenkte å høre om noen her har prøvd den og om den funker? Ser den inneholder blant annet saltsyre som skal være ganske effektivt på skjell og rur https://www.biltema.no/batutstyr/batpleie/skrogpleie/rengjoringsmiddel/skjellfjerner-2000034400 Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 29.Mars.2021 Del på Facebook Svart 29.Mars.2021 Den der har jeg prøvd, og med hånda på hjertet kan jeg vel si at det er det mest ubrukelige produktet jeg har kjøpt på Biltema. Kjøp heller ren saltsyre hos en fargehandler, det virker. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lars H. Svart 29.Mars.2021 Del på Facebook Svart 29.Mars.2021 Med kun 5 - 15% saltsyre blir det ikke rare effekten. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
erlend mb Svart 29.Mars.2021 Del på Facebook Svart 29.Mars.2021 Du får en liter saltsyre på byggevarehus til samme pris omtrent. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 30.Mars.2021 Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 erlend mb skrev for 6 timer siden: Du får en liter saltsyre på byggevarehus til samme pris omtrent. Og den (saltsyre på byggvarehus) er 30% og ikke 5-15%. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Corvin17 Svart 30.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 Takk for gode svar! Virker som det var ganske enstemmig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.