S/Y Tonic Startet 5.April.2021 Link til dette innlegget Startet 5.April.2021 Bensinkoblingen til påhengsen sliter, men jeg lurer på hvor feilen ligger. Når jeg klikker den på plass må jeg presse slangen inn mot motoren for at det skal komme bensin inn i motoren. Hvis ikke kommer det ingenting og motoren starter ikke. Selve koblingsdelen på enden av slangen ser helt fint ut på utsiden, så jeg lurer på om det er drivstoffkontakten det er noe galt med? Noen som har hatt erfaring med dårlig bensinkobling? Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 I den koblingen som er på motor så er det en pigg som trykker på kula i den koblingen fra tanken. om den blir slitt trykker den for lite på kula . Bytt begge. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
ivar Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 .. og kjøp originalt, ikke biltema - der har jeg og flere dårlig erfaring med bensinslanger/koblinger Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
S/Y Tonic Svart 5.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Ser at maritim har koblingen til slangenden, men sliter veldig med å finne kontakten/koblingen som er på motoren. Erfaring med hvor man får tak i slikt? ivar skrev 5 minutter siden: .. og kjøp originalt, ikke biltema - der har jeg og flere dårlig erfaring med bensinslanger/koblinger Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Nærmeste Tohatsu-forhandler har nok dette på lager. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
The Saint Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 ivar skrev for 3 timer siden: .. og kjøp originalt, ikke biltema - der har jeg og flere dårlig erfaring med bensinslanger/koblinger Samme erfaring her. Holder knapt en sesong. Så blir mye dyrere i lengden enn å kjøpe originalt. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 mine lakk allerede ved montering, så ble demontert i samme slengen Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.