Nils R Startet 8.April.2021 Del på Facebook Startet 8.April.2021 Jeg har installert ny hekktruster fra Craftsmann sammen med doble joystick-paneler. I baugen sitter det en eldre 4hk Side Power truster med 3 ledere og betegnelsen TF12. Denne skal jeg koble sammen med en 5 leder fra de nye Craftsmann-panelene. Farger og funksjoner på lederne fra det nye panelet er slik: 1. Rød. Positiv til panelet 2. Blå. Utgang 1 til releet 3. Hvit. Utgang 2 til releet 3. Lilla. Føler til overoppheting 5. Sort. jord Disse skal inn på 3 ledere fra Side Power propellen: 1. Rød, rele 2. Grå, rele 3. Sort, minus på motor Jeg har fått forståelsen av at det avhengig av om Side Power-trusteren er pluss eller minus styrt er behov for å koble via to releer. Disse har jeg kjøpt(85, 86, 87 og 30). Jeg vet det ligger en lignende tråd her på Båtplassen men jeg trenger å få dette inn med teskje er jeg redd og den eksisterende tråden sliter jeg litt med å forstå... Noen som kan bidra med å kaste litt lys over hvordan dette skal kobles for å virke? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.