Tyggen Startet 8.April.2021 Del på Facebook Startet 8.April.2021 Ja, hvordan er det nå... jeg kjører ikke bil, jeg kjører ikke traktor, jeg bruker ikke motorsagen, jeg bruker ikke kappsagen, jeg bruker ikke bordsagen, jeg bruker ikke cnc fresen - så hvorfor skal jeg kjøre båt i alkoholpåvirket tilstand? Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Shore Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Det er vel du som bør ha svaret på det. Jeg aner ikke hva slags tanker du har om dette. Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 Jeg spør deg, for tidligere diskusjoner viser til et mangfold av grunner for å kjøre båt uansvarlig i alkoholpåvirket tilstand. Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
KongKing Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 (redigert) Som du skriver, så er dette temaet tatt opp i maaaange tråder tidligere, så jeg forslår at du leser deg opp i de - og ser om du finner svar på dine spørsmål der 😊👍 kk Redigert 8.April.2021 av KongKing (see edit history) Link to post
Worry II Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Tyggen skrev 13 minutter siden: - så hvorfor skal jeg kjøre båt i alkoholpåvirket tilstand? Det er en rettighet vi har, så derfor gjør vi det hele tiden, alle sammen. Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 KongKing skrev 1 minutt siden: Siden dette temaet er tatt opp i maaaange tråder tidligere, så forslår jeg at du leser deg opp i de og ser om du finner svar på dine spørsmål der 😊👍 kk Hvilke argumenter har du for å påstå at jeg ikke har lest meg opp på fårestående tråder? Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 Worry II skrev 2 minutter siden: Det er en rettighet vi har, så derfor gjør vi det hele tiden, alle sammen. Nei, du har ingen rettighet for å kjøre i fylla, trodde du det ? Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Ida Marie III Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Tyggen skrev 7 minutter siden: Hvilke argumenter har du for å påstå at jeg ikke har lest meg opp på fårestående tråder? Er der fest igjen..? 🤔🤔😉😉 Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 Yohoo som di sier på nynorsk... Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Worry II Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Tyggen skrev 1 minutt siden: Nei, du har ingen rettighet for å kjøre i fylla, trodde du det ? Du skriver "alkoholpåvirket", det er lov med 0,8 promille. Hvor får du "fylla" fra ? Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 Bryr du deg hvirkelig om hva som er lov og hva som er forsvarlig ? Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Worry II Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Tyggen skrev 1 minutt siden: Bryr du deg hvirkelig om hva som er lov og hva som er forsvarlig ? Myndighetene mener 0,8 er forsvarlig, så jeg forsøker å ligge på det hele tiden. Det er forsvarlig. Like forsvarlig som at moderator stopper denne tråden. Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 (redigert) Jeg tror ikke det skjer... men du kan håpe på en bedre hverdag for dine barn. Redigert 8.April.2021 av Tyggen (see edit history) Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Worry II Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Tyggen skrev Just now: .. men du kan håpe på en en bedre hverdag for dine barn. Har jeg barn ? Link to post
Recommended Posts