Jump to content

Elgen kom fra babordsiden..... :o)


Walter_S

Recommended Posts

:lol: Skal ikke vise den komemntaren til QB ... hun ville muligens misforstå.

 

Derimot, den dag du befinner deg innenfor rekkevidde av Hangarskibets flyvende og flytende transportmidler, er du forpliktet til sammen med Worse å oppleve den ekstatiske lykke som utelukkende kan frembringes av alkoholnytelse (med måte) i kombinasjon med inhalasjon av tobakkens fortreffeligheter; alt selvsagt fra en høide som gir det rette perspektiv på livets herligheter. :yesnod:

 

La det være sagt: Unna sllipper du ikke!! :flag:

Du glemte grårøyken fra de grønne djevelmonsterterranosaurene i kjelleren slik at vi i tillegg til alkoholens og tobakkens parfymer kan innhalere en passe dose CO.

 

Takk for invitasjonen - jeg skal passe på.

Link to post
Share on other sites

Du glemte grårøyken fra de grønne djevelmonsterterranosaurene i kjelleren slik at vi i tillegg til alkoholens og tobakkens parfymer kan innhalere en passe dose CO.

 

Takk for invitasjonen - jeg skal passe på.

 

Å ja ... ren parfyme. Var nedom og fyrte opp de skjønne små grønne i går ... hvilken fryd for sjelen, både den harmoniske lyd og den gråhvite røk, som kan få gamle-erik sjøl til å se syner ... en herlig stund!!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Å ja ... ren parfyme. Var nedom og fyrte opp de skjønne små grønne i går ... hvilken fryd for sjelen, både den harmoniske lyd og den gråhvite røk, som kan få gamle-erik sjøl til å se syner ... en herlig stund!!

Med den temperatur det er ute nå er det vel omtrent som å sitte i en massasjestol når du sitter i førerstolen de første 10 minuttene motorene er i gang. Lekkert - rett og slett lekkert å få CO slik at hodet snurrer fort, litt massasje på ømme nakkemuskler og parfyme fra nesten forbrent gassolje. Akkurat som et Kinderegg - 3 ting på en gang
Link to post
Share on other sites

Med den temperatur det er ute nå er det vel omtrent som å sitte i en massasjestol når du sitter i førerstolen de første 10 minuttene motorene er i gang. Lekkert - rett og slett lekkert å få CO slik at hodet snurrer fort, litt massasje på ømme nakkemuskler og parfyme fra nesten forbrent gassolje. Akkurat som et Kinderegg - 3 ting på en gang

 

:lol::lol::lol:

 

Å nei du, når først de skjønne små grønne monstre får full tenning så tar det tidelen av et sekund før alle seks/tolv sylindre er med og resultatet er musikk i enhver båtmanns ører. :yesnod: Og den fulle tenning kommer rimelig raskt, selv nå når det er kaldt ute. Ahh,hvilken herlig tilværelse, hva skal man da egentlig med rusmidler??

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Jeg kom her på at jeg har opplevd dette i mine yngre dager, men da med en langt mindre skremmende båt for elgen. En Steady 260m20hk..

 

Dette skjedde mellom seut broen og marinaen, mer rett ved siden av marinaen.. Elgen var på vei fra f.stad og til gressvik. Politiet stod på land med sirene og advarte meg at en elg skulle krysse når jeg kom med båten.. Hadde hornene helt inne på båten, så bakket det jeg kunne.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...