btt Startet 22.April.2021 Link til dette innlegget Startet 22.April.2021 har båt med aksel og vurderer å ta bunnstoff på propell, noen har har erfaring med det? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Har du sett denne tråden? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Kjempebra. Hulda epoxyprimer og bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Støttes, holder propellen fri for rur i nesten 2 år Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Wartsila Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Jeg brukte selvpollerende bunnstoff på propellen på den gamle snekka, og det grodde aldri Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Lars H. Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Seajet 033 selvpolerende på propellen. Omtrent ingen groe i det hele tatt. Jeg har en Saga 27 snekke med toppfart drøyt 7 knop. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.