mons Startet 26.April.2021 Link til dette innlegget Startet 26.April.2021 Speiderskøyta til Søgnespeiderne fant en stein nord for Bergen på vei fra Bodø for 3 år siden. Den ble satt på slipp og fikset av et verft der oppe og har vært på vann siden. Nå er den oppe til vårpuss og det viser seg at det er støpt utenpå bunnstoff slik at kanten løsner. Verftet har kvittet seg med vedkommede og beklager sterkt. De ber oss finne noen som kan fikse det, så skal de betale alle utgiftene. Det var ikke antydning til diskusjon! Problemet er at alle jeg kjenner til som driver med slikt har fullt helt til høsten. Er det noen som kan gjøre en slik jobb eller kjenner til noen som kan? Skøyta står på land i Høllen og skal snart lede 17-mai toget igjennom Søgne.. Jeg treffes på 93410278. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Komodo Svart 26.April.2021 Link til dette innlegget Svart 26.April.2021 @Eika tar den Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Guest Svart 26.April.2021 Link til dette innlegget Svart 26.April.2021 Døgnet har bare 24 timer og jeg har støpt og tatt gelcoat skader i 15timer idag, 36 båt som skal på vannet den uka her Men skaff noen bilder (sender deg tlf nr på pm) så skal jeg ta en vurdering på hvor stor jobb det er og om jeg har mulighet til og ta den. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 Da blei det mer jobb da, er det noen som kan be til høyere makter om at døgnet skal få litt mer enn 24timer ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 Eika skrev 4 minutter siden: Da blei det mer jobb da, er det noen som kan be til høyere makter om at døgnet skal få litt mer enn 24timer ? Det burde vel noen kunne fikse, de høyere makter står vel fortsatt sterkt på Sørlandet? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
aroneid Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 Eika skrev 9 minutter siden: Da blei det mer jobb da, er det noen som kan be til høyere makter om at døgnet skal få litt mer enn 24timer ? Stort av deg å ta på deg ekstra jobb for ei god sak. :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 index skrev 22 minutter siden: Det burde vel noen kunne fikse, de høyere makter står vel fortsatt sterkt på Sørlandet? Glimrende index Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
LALUNA II Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 Snilt gjort Eika ..Bukker i støvet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Guest Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 LALUNA II skrev 17 minutter siden: Snilt gjort Eika ..Bukker i støvet Det blir nok av støv, men det ville ikke jeg gjort, for det klør noe jæ#&@ :) men noen må trå til, sånn at speiderene kommer seg på vannet Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 (redigert) Kjenner til støvet ja Støpt mye opp i gjennom tidene i ungdommen Total allergi mot det støvet så har fått mere enn nok Redigert 27.April.2021 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Guest Svart 27.April.2021 Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 Noen får allergi og andre blir imune :) Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 27.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2021 Setter stor pris på hjelpen østfra! Kan nok være at den gamle dritten er slipt vekk før han kommer. Viktigste er at noen som kan faget gjør det slik at vi er sikker på skikkelig heft ol. Ikke sikkert det blir langtur i sommer, men ungdommene prater smått om Shetland som en fin tur, og da må jeg vite at båten holder. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.