Meg og min båt Startet 28.April.2021 Link til dette innlegget Startet 28.April.2021 (redigert) Redigert 28.April.2021 av Meg og min båt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 28.April.2021 Link til dette innlegget Svart 28.April.2021 Ja, dette er gode motorer. Desse ble levert med opp til 170 hk, da med kompressor. Så når du luffer rundt med rundt 90 hk på denne, så har du en evighetsmaskin. Slitedeler som vannpumper, dynamo, turbo, etc. er vel det som mest sannsynlig kommer til å ryke først. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 28.April.2021 Link til dette innlegget Svart 28.April.2021 (redigert) Min fungerer helt greit ennå. Med sikkert dobbelt så mange timer på. dele tilgang er helt ok ennå. A modellen ryker litt når den er kald, har den spjeld enda på eksos albuen pass på att det står alltid i åpen full posisjon. En motor som har fått vedlikehold er vanligvis en god motor. Men det ser ut som å komme til kjølere på den der er ett mareritt.. Redigert 28.April.2021 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Meg og min båt Svart 29.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2021 Takk for svar den står i en saga 25 som jeg vurderer å kjøpe . Er klar over at det er en gammel motor , men den skal være godt vedlikeholdt . Tæring er jo vanskelig å se på innsiden , men anoder på kjølesystemet har væt skiftet regelmessig ifølge eier . Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 29.April.2021 Link til dette innlegget Svart 29.April.2021 mangler det luft filter forresten, ser nesten slik ut.. og anoder, er bare en andode på min Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
fredriksen Svart 29.April.2021 Link til dette innlegget Svart 29.April.2021 Ser at luftfilteret er der, det er svart og står ved turboen.... :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 29.April.2021 Link til dette innlegget Svart 29.April.2021 (redigert) Filterboksen er der, men innholdet ser ut til og mangle. Redigert 29.April.2021 av hegra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.