mroj Startet 1.Mai.2021 Del på Facebook Startet 1.Mai.2021 Ble nødt til å bytte lanterne som ikke passer de gamle skruehullene. For å slippe å bore nye hull i gelcoaten, kan jeg da lime fast ny lanterne? Lanternen blir horisontaltliggende, så det blir nok ikke så mye rivende krefter. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 1.Mai.2021 Del på Facebook Svart 1.Mai.2021 (redigert) Avfett og lim med tec7/sikaflex eller tilsvarende. Jeg har gjort det de siste 25 årene når jeg skal montere utstyr som jeg regner med har kortere levetid enn båten. Ankervinsjen har jeg dog boltet fast. Forøvrig limer jeg også stort sett de gangene jeg skrur. F. eks knotter til kalesje osv. Det forhindrer at noe løsner over tid. Redigert 1.Mai.2021 av blueline (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.Mai.2021 Del på Facebook Svart 1.Mai.2021 blueline skrev 7 minutter siden: Ankervinsjen har jeg dog boltet fast. 😂😂😂😂👍👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.