Jomes Posted May 1, 2021 Share Posted May 1, 2021 (edited) Hei. På min bmc 2,52 liter kunne jeg tenkt meg bytte kabler mellom de seriekoblede glødepluggene. Vet ikke hvilke type plugger det er, men står AG50 på dem , og de finnes ikke noen plass. Hvilken type/ strl kabler mellom pluggene trur dere som passer ? Hadde vært morsomt å funnet erstatningen for disse gamle pluggene. Leste en plass de gamle pluggene har lett for å knekke , så må borre de ut , stemmer det? Edited May 1, 2021 by Jomes (see edit history) Quote "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
horg Posted May 1, 2021 Share Posted May 1, 2021 https://www.google.com/search?q=ag+50+glow&oq=ag+50+glow&aqs=chrome..69i57.9421j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Quote Link to post
Traale Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 Hvis det er plass kan du bruke en metallskinne som går over alle pluggene. Det er mange motorprodusenter som bruker. Quote Link to post
Lazyjack Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 Jomes skrev for 23 timer siden: Hei. På min bmc 2,52 liter kunne jeg tenkt meg bytte kabler mellom de seriekoblede glødepluggene. Vet ikke hvilke type plugger det er, men står AG50 på dem , og de finnes ikke noen plass. Hvilken type/ strl kabler mellom pluggene trur dere som passer ? Hadde vært morsomt å funnet erstatningen for disse gamle pluggene. Leste en plass de gamle pluggene har lett for å knekke , så må borre de ut , stemmer det? Seriekoblede, sikker på at du ikke blander sammen med juletrebelysningen? Quote Link to post
Faxen Posted May 2, 2021 Share Posted May 2, 2021 De pluggene er paralellkoplet! Hvordan skal du få de seriekoplet? Quote Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jomes Posted May 2, 2021 Author Share Posted May 2, 2021 Jeg mente pararellkoblet?beklager Quote "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Recommended Posts