Jomes Startet 1.Mai.2021 Del på Facebook Startet 1.Mai.2021 (redigert) Hei. På min bmc 2,52 liter kunne jeg tenkt meg bytte kabler mellom de seriekoblede glødepluggene. Vet ikke hvilke type plugger det er, men står AG50 på dem , og de finnes ikke noen plass. Hvilken type/ strl kabler mellom pluggene trur dere som passer ? Hadde vært morsomt å funnet erstatningen for disse gamle pluggene. Leste en plass de gamle pluggene har lett for å knekke , så må borre de ut , stemmer det? Redigert 1.Mai.2021 av Jomes (see edit history) Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
horg Svart 1.Mai.2021 Del på Facebook Svart 1.Mai.2021 https://www.google.com/search?q=ag+50+glow&oq=ag+50+glow&aqs=chrome..69i57.9421j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 Hvis det er plass kan du bruke en metallskinne som går over alle pluggene. Det er mange motorprodusenter som bruker. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 Jomes skrev for 23 timer siden: Hei. På min bmc 2,52 liter kunne jeg tenkt meg bytte kabler mellom de seriekoblede glødepluggene. Vet ikke hvilke type plugger det er, men står AG50 på dem , og de finnes ikke noen plass. Hvilken type/ strl kabler mellom pluggene trur dere som passer ? Hadde vært morsomt å funnet erstatningen for disse gamle pluggene. Leste en plass de gamle pluggene har lett for å knekke , så må borre de ut , stemmer det? Seriekoblede, sikker på at du ikke blander sammen med juletrebelysningen? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 De pluggene er paralellkoplet! Hvordan skal du få de seriekoplet? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jomes Svart 2.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 Jeg mente pararellkoblet😊beklager Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.