Jump to content

Yamaha 2013 F40 vil ikke starte

toreg

Recommended Posts

Hei
Har en 2013 Yamaha F40, som ikke vil starte. Kjørte motoren ned og forsøkte å starte, hørte at startmotoren forsøkte men så ble det stilt. Etterpå vil ikke noe virke. Får ikke kjørt opp motoren og det skjer ikke noe når jeg forsøker å starte. Har sjekket sikringer og har funnet ut at det 12 V inn på hovedreleet. Tok det ut og så på baksiden av det, øverst til venstre på baksiden er det noen små hull. Regner med at det ikke skal være hull der! Se bilde. Har også koblet forbi hoved bryter, ser at når jeg forsøker å starte faller spenningen ned til ca.7V . Noen som har noen tips? 

20210508_143554.jpg

• 2 år senere...
toreg skrev On 9.5.2021 at 10.20:

Hei
Har en 2013 Yamaha F40, som ikke vil starte. Kjørte motoren ned og forsøkte å starte, hørte at startmotoren forsøkte men så ble det stilt. Etterpå vil ikke noe virke. Får ikke kjørt opp motoren og det skjer ikke noe når jeg forsøker å starte. Har sjekket sikringer og har funnet ut at det 12 V inn på hovedreleet. Tok det ut og så på baksiden av det, øverst til venstre på baksiden er det noen små hull. Regner med at det ikke skal være hull der! Se bilde. Har også koblet forbi hoved bryter, ser at når jeg forsøker å starte faller spenningen ned til ca.7V . Noen som har noen tips? 

20210508_143554.jpg

Hei,

Var det releet som var defekt?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...