toreg Startet 9.Mai.2021 Del på Facebook Startet 9.Mai.2021 Hei Har en 2013 Yamaha F40, som ikke vil starte. Kjørte motoren ned og forsøkte å starte, hørte at startmotoren forsøkte men så ble det stilt. Etterpå vil ikke noe virke. Får ikke kjørt opp motoren og det skjer ikke noe når jeg forsøker å starte. Har sjekket sikringer og har funnet ut at det 12 V inn på hovedreleet. Tok det ut og så på baksiden av det, øverst til venstre på baksiden er det noen små hull. Regner med at det ikke skal være hull der! Se bilde. Har også koblet forbi hoved bryter, ser at når jeg forsøker å starte faller spenningen ned til ca.7V . Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 9.Mai.2021 Del på Facebook Svart 9.Mai.2021 Et batteri med strøm på er alltid en fordel. Sitér dette innlegget Link to post
toreg Svart 9.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2021 Tror batteriet er ok , tiltmotoren burde ha virket selv om batteriet er dårlig. Noe som det ikke er. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 9.Mai.2021 Del på Facebook Svart 9.Mai.2021 Hullet ser nesten ut som noe har kortsluttet der Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
jerognal Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 Faller spenningen til 7 V så er batteriet ditt kaputt.... ville begynt der. Sitér dette innlegget Link to post
Heram Svart 5.September.2023 Del på Facebook Svart 5.September.2023 toreg skrev On 9.5.2021 at 10.20: Hei Har en 2013 Yamaha F40, som ikke vil starte. Kjørte motoren ned og forsøkte å starte, hørte at startmotoren forsøkte men så ble det stilt. Etterpå vil ikke noe virke. Får ikke kjørt opp motoren og det skjer ikke noe når jeg forsøker å starte. Har sjekket sikringer og har funnet ut at det 12 V inn på hovedreleet. Tok det ut og så på baksiden av det, øverst til venstre på baksiden er det noen små hull. Regner med at det ikke skal være hull der! Se bilde. Har også koblet forbi hoved bryter, ser at når jeg forsøker å starte faller spenningen ned til ca.7V . Noen som har noen tips? Hei, Var det releet som var defekt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.