Jump to content

Engbo midi (600)


Solhaugen

Recommended Posts

Hei, har som tittel avslører noen problemer med vinsja, det kan til å med være flere problemer. Vi får starte på begynnelsen.

 

i fjor som gikk vinsja i stå, det viste seg at tauavviseren i kompositt var knekt, sesongen var da på hell, så ny del ble bestilt å lagt i garasjen, nå skal jeg montere på ny avviser da båten står utenfor hjemme å det ble en bedre arbeidsposisjon, som sagt så gjort.

men vinsja vil ikke slippe i fri, vi var 2 mann bak å dro med vi klarte, så får man ut noe tau, hva kan man tenke seg til er galt?, skal vinsjhjulet gå i i revers sammens med tauet i frislipp?, eller løser tauet seg ut siden hjulet bare har knip den ene veien?

 

Neste problem er elektronikk, fjernkontrollen til vinsja, altså den trådløse, den vinsjer opp på begge knapper, av å til kan knapp som skal gi frislipp virke, det er strøm nok både på båt å fjernkontroll, og noen ganger virker ingen knapper, heller ikke det bryterpanelet inni båten, sikringer ok, hele systemet er lite brukt, både båt å vinsj er nytt i 2018, håper noen kloke hodet kan gi meg noen svar her, for jo mer jeg holder på jo lengre unna svaret kommer jeg, føles det som.

forhandlere er som vanlig ikke lett å få tak på, å nå er det langhelg. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...