tilplan Startet 17.Mai.2021 Del på Facebook Startet 17.Mai.2021 Ikke gøy å bli lurt. https://www.nettavisen.no/okonomi/advarer-mot-batsvindel-frykter-at-det-kommer-til-norge-snart/s/12-95-3424126534 Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Jeg lurer på om dette er et konstruert problem, eller bare en gjenspeiling av samfunnet genrellt blir mer råttent/hardt? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
seilfred Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Skjønner ikke helt problemet må jeg si.. man drar vel og ser på båten og sjekker at der ikke er lån i den hvis man er seriøs kjøper eller?? Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Windy37GM Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Det om det er lån på den er ikke lett sålenge den ikke er registrert i skipsregisteret. Artikkelen gjaldt vel ikke-eksisterende båter.æ Uansett er det skikkelig kjedelig å bli lurt sånn Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
seilfred Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Det er jeg enig i.. men jeg synes ikke jeg hører om det særlig ofte Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Windy37GM Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 seilfred skrev 2 minutter siden: men jeg synes ikke jeg hører om det særlig ofte Kanskje det er litt som den klassiske «avisen» SøndagSøndag? «Aldri sjekk ihjæl en god historie» :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
seilfred Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.