Jump to content

trådløst ryggekamera


nn-

Recommended Posts

Til nettbrettet ditt kan du jo kjøpe hva du vil, men til plotteren blir det verre. For å være sikker på at kameraet er kompatibelt må du kjøpe Raymarine kamera, til mange ganger prisen. Den er vel såpass gammel den plotteren at det skal vel også godt gjøres at du kan bruke er trådløst kamera. Men kanskje noen her på forumet som har noen tips. Har Raymarine med LH3 operativsystem, og den spiser i allefall ikke hva som helst av kameraer...

Link to post
Share on other sites

nn- skrev for 21 timer siden:

har hatt biltema kamera tidligere, med egen skjerm. Ønsker ikke det denne gang. Noen som har erfaring med trådløse wifi kamera mot nettbrett da? Som ikke har forsinkelse...

WiFi kamera uten forsinkelse tviler jeg på du finner. Streames via app og dermed noe forsinkelse. 
Kikk litt på ryggekamera.no 👍

Link to post
Share on other sites

oberst1 skrev for 2 timer siden:

WiFi kamera uten forsinkelse tviler jeg på du finner. Streames via app og dermed noe forsinkelse. 
Kikk litt på ryggekamera.no 👍

Den adressen gir jo bare en masse svada fra Ubunto å apache. Så en får ikke kjøpt noe der.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Jeg har flere ryggekamera liggende i en eske som jeg har prøvd i de siste 2 – 3 år. Problemet er at de har sin egen wifi og app som kamera og tlf/nettbrett må være tilkoblet. Dersom man har internett med ruter/mobildata og wifi ellers så må man koble fram og tilbake når man skal bruke kameraet. Det ble for mye styr i forhold til nytteverdi for min del. 

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
nomane skrev On 20.5.2021 at 1.15:

Jeg ønsker også trådløst kamera til nettbrett. Noen med erfaringer? 

 

Eg har eit Gopro 3+ som eg har brukt til å streame til nettbrett. Funker greit men det er jo eit lite sekund forsinkelse.

(beklager at det kom to nesten like innlegg frå meg, prøvde å slette det eine men fekk det ikkje til)

Redigert av Vestlandssong (see edit history)
Link to post
Share on other sites

nn- skrev On 16.6.2021 at 21.52:

Noen som har tips til egnet WIFI kamera som kan kobles til nettbrett? Skal brukes ved bakking av båten 

 

Eg har eit Gopro 3 som eg har brukt til å streame til nettbrett. Nettbrettet må koples til Goproen sitt eige WiFi, noko som er litt tungvindt. Men det funker greit, sjølv om det jo er eit lite sekund forsinkelse. 

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
Steihy skrev for 5 timer siden:

Litt unorsk nettside med mye rart. Interessant både med kameraet og selve nettbutikken. Har du brukt de før? 


Enig i det du skriver om siden. Har ikke handlet der før, men tenkte det var verdt et forsøk. 
Kamera er jo heller ikke vanntett, men hvis det fungerer sånn nogen lunde, så tenker jeg at det kan plasseres ut de gangene jeg er alene i båten og trenger å bakke inn i båsen. 

D5L

 

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...