nn- Startet 17.Mai.2021 Del på Facebook Startet 17.Mai.2021 Hei, Jeg ønsker et trådløst ryggekamera enten til min Raymarine C120 eller til mitt nettbrett. jeg har fastmontert wifi i båten. kriterier er: Farge hvit og ikke forsinkelse Noen som har noen tips å komme med her? Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Til nettbrettet ditt kan du jo kjøpe hva du vil, men til plotteren blir det verre. For å være sikker på at kameraet er kompatibelt må du kjøpe Raymarine kamera, til mange ganger prisen. Den er vel såpass gammel den plotteren at det skal vel også godt gjøres at du kan bruke er trådløst kamera. Men kanskje noen her på forumet som har noen tips. Har Raymarine med LH3 operativsystem, og den spiser i allefall ikke hva som helst av kameraer... Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Ønsker meg det samme men har mest tro på et kamera for bil ? Da kan man ha to kamera ? Har to C80 skjermer som jeg ser blir både kostbart og vanskelig å komme inn på. Denne følges! Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Førstefender Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Har sett i et annet forum at Biltema varianten får skryt, har vurdert å kjøpe dette selv, med 2 stk kamera, et for bakk og et i motorrom. Sitér dette innlegget Link to post
nn- Svart 17.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 har hatt biltema kamera tidligere, med egen skjerm. Ønsker ikke det denne gang. Noen som har erfaring med trådløse wifi kamera mot nettbrett da? Som ikke har forsinkelse... Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 (redigert) C120 har vel bare SeaTalk og NMEA. Har ikke hørt om noe kamera som fungerer med SeaTalk. Kanskje finnes det for SeaTalk NG. Redigert 17.Mai.2021 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Har du video Inngang ? Dvs egen kabel til det, så fungerer det fint med overgang til vanlig og kamera fra eBay til bil Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk00q6RRT4iLXeTjGjVQrCXmzXyxRaQ%3A1621337255517&q=trådløst ryggekamera båt&ved=2ahUKEwjG7bP5j9PwAhUaBxAIHfx0CQIQmoICKAd6BAgGEBw&biw=1680&bih=839 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 https://seatronic.no/elektronikk/kartplotter/tilbehor-kartplottere/kamera Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
JRK Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Den gamle raymarine C serien har ingen muligheter for kamera Med E serien kom PAL/NTSC Kamera inngang. Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 nn- skrev for 21 timer siden: har hatt biltema kamera tidligere, med egen skjerm. Ønsker ikke det denne gang. Noen som har erfaring med trådløse wifi kamera mot nettbrett da? Som ikke har forsinkelse... WiFi kamera uten forsinkelse tviler jeg på du finner. Streames via app og dermed noe forsinkelse. Kikk litt på ryggekamera.no 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 oberst1 skrev for 2 timer siden: WiFi kamera uten forsinkelse tviler jeg på du finner. Streames via app og dermed noe forsinkelse. Kikk litt på ryggekamera.no 👍 Den adressen gir jo bare en masse svada fra Ubunto å apache. Så en får ikke kjøpt noe der. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
nn- Svart 19.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Ok, se bort fra kamera til plotteren. Noen som har erfaring med blåtann eller Wifi kamera til nettbrett? Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Jeg har flere ryggekamera liggende i en eske som jeg har prøvd i de siste 2 – 3 år. Problemet er at de har sin egen wifi og app som kamera og tlf/nettbrett må være tilkoblet. Dersom man har internett med ruter/mobildata og wifi ellers så må man koble fram og tilbake når man skal bruke kameraet. Det ble for mye styr i forhold til nytteverdi for min del. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
nomane Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 (redigert) Jeg ønsker også trådløst kamera til nettbrett. Noen med erfaringer? Redigert 19.Mai.2021 av nomane (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nn- Svart 16.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Noen som har tips til egnet WIFI kamera som kan kobles til nettbrett? Skal brukes ved bakking av båten Sitér dette innlegget Link to post
nn- Svart 20.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 20.Juni.2021 Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 (redigert) nomane skrev On 20.5.2021 at 1.15: Jeg ønsker også trådløst kamera til nettbrett. Noen med erfaringer? Eg har eit Gopro 3+ som eg har brukt til å streame til nettbrett. Funker greit men det er jo eit lite sekund forsinkelse. (beklager at det kom to nesten like innlegg frå meg, prøvde å slette det eine men fekk det ikkje til) Redigert 20.Juni.2021 av Vestlandssong (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 20.Juni.2021 Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 nn- skrev On 16.6.2021 at 21.52: Noen som har tips til egnet WIFI kamera som kan kobles til nettbrett? Skal brukes ved bakking av båten Eg har eit Gopro 3 som eg har brukt til å streame til nettbrett. Nettbrettet må koples til Goproen sitt eige WiFi, noko som er litt tungvindt. Men det funker greit, sjølv om det jo er eit lite sekund forsinkelse. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 21.Juni.2021 Del på Facebook Svart 21.Juni.2021 Ryggekamera vil nok fungere mye bedre en et trådløst kamera,det vil alltids være forsinkelser (opptil flere sekunder) når dette er koblet via wifi og Appløsning på nettbrett. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 14.Juli.2021 Del på Facebook Svart 14.Juli.2021 Noen med erfaring på denne? https://www.hjemsol.no/products/1080p-magnetic-wifi-mini-camera?variant=39389612769451 Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 14.Juli.2021 Del på Facebook Svart 14.Juli.2021 Bruker ikke trådløst, men originalt fra Raymarine. Funker fjellstøtt. IR sensor, slik at det funker når det er mørkt og. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
VegJoh Svart 15.Juli.2021 Del på Facebook Svart 15.Juli.2021 jørn skrev for 9 timer siden: Noen med erfaring på denne? https://www.hjemsol.no/products/1080p-magnetic-wifi-mini-camera?variant=39389612769451 Har bestilt ett, så skal svare deg når det kommer i posten Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Steihy Svart 15.Juli.2021 Del på Facebook Svart 15.Juli.2021 VegJoh skrev 16 minutter siden: Noen med erfaring på denne? https://www.hjemsol.no/products/1080p-magnetic-wifi-mini-camera?variant=39389612769451 Har bestilt ett, så skal svare deg når det kommer i posten Litt unorsk nettside med mye rart. Interessant både med kameraet og selve nettbutikken. Har du brukt de før? Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
VegJoh Svart 15.Juli.2021 Del på Facebook Svart 15.Juli.2021 Steihy skrev for 5 timer siden: Litt unorsk nettside med mye rart. Interessant både med kameraet og selve nettbutikken. Har du brukt de før? Enig i det du skriver om siden. Har ikke handlet der før, men tenkte det var verdt et forsøk. Kamera er jo heller ikke vanntett, men hvis det fungerer sånn nogen lunde, så tenker jeg at det kan plasseres ut de gangene jeg er alene i båten og trenger å bakke inn i båsen. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.