EiSvIn Startet 18.Mai.2021 Del på Facebook Startet 18.Mai.2021 Det er første gang mastet er tatt ned, og det bringer jo noen overraskelser. Blant annet denne platen som sto mellom trinsene, ganske lurvete og ganske knekt.. Er det noen som kan fortelle meg hva dette er, om dette er noe som må erstattes eller man kan klare seg uten? Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Platen en ganske vanlig og brukes for å forhindre at fallene floker seg til i toppen. Ikke fjern den. Den er plassert der av produsenten. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Den så jo korrodert ut, men knekt? Som @Grønnskollingen skriver: Du må ikke finne på å ta den bort, men kanskje bytte den med sjøvannsbestandig aluminium? Sitér dette innlegget Link to post
Sundiver Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 På min Selden mast er denne av glassfiber/kompositt materiale. Ser ut som samme type, er nok bare litt groing på den? Sitér dette innlegget Link to post
Jommit Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Ut i fra bildet syns jeg det ser ut som platen er i micarta. Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 19.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Takk for svar, da må jeg få laget meg en ny plate. Denne er definitivt knekt, det kommer kanskje ikke så klart frem fra bilde. Den er nok i et eller annet plastmateriale, men det er helt umulig å si hva det har vært. Jeg bare håper jeg kan få skrudd den ut slik at jeg kan bruke den som mal. Den er i to biter nå, hvor den delen som synes på bildet ligger å subber mot fallene på de andre trinsene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.