Jump to content

Evinrude 250 H.O G2 surner/fusker

AskeladdenC65

Recommended Posts

For å låne tråden litt: Gjelder dette med ekstra olje de første 10 min. også for DI motorene fra 2005-6??

Kjører absolutt mest med "rett-over-tomgang" fart, og har ikke vurdert å "blåse reint" først.
Det forklarer i så fall hvorfor jeg synes jeg har høyt "forbruk" av plugger. Måtte til slutt satse på leverandør i Canada da jeg synes prisene på de riktige pluggene her hjemme er høye..., særlig når man må kjøpe noen ekstra å ha for indekseringen.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!

Smiley skrev for 5 timer siden:

For å låne tråden litt: Gjelder dette med ekstra olje de første 10 min. også for DI motorene fra 2005-6??

Kjører absolutt mest med "rett-over-tomgang" fart, og har ikke vurdert å "blåse reint" først.
Det forklarer i så fall hvorfor jeg synes jeg har høyt "forbruk" av plugger. Måtte til slutt satse på leverandør i Canada da jeg synes prisene på de riktige pluggene her hjemme er høye..., særlig når man må kjøpe noen ekstra å ha for indekseringen.

Vet ikke om det er sånn på ficht'ne, men skulle ikke forundre meg. 

Da er Engine Tuner og nye plugger endelig på vei i posten. Men kan du Eika, elr noen andre si meg hvordan jeg skal gjøre dette i praksis? En som kjører båten, og en som henger seg over motor og spruter inn dette middelet i fart? Finner ett lite filter øverst bak på moteren, er det der man spruter? Må dette filteret av kanskje? Er fortsatt litt ukjent for meg denne motoren. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...