Jump to content

Evinrude 250 H.O G2 surner/fusker


AskeladdenC65

Recommended Posts

For å låne tråden litt: Gjelder dette med ekstra olje de første 10 min. også for DI motorene fra 2005-6??

Kjører absolutt mest med "rett-over-tomgang" fart, og har ikke vurdert å "blåse reint" først.
Det forklarer i så fall hvorfor jeg synes jeg har høyt "forbruk" av plugger. Måtte til slutt satse på leverandør i Canada da jeg synes prisene på de riktige pluggene her hjemme er høye..., særlig når man må kjøpe noen ekstra å ha for indekseringen.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Smiley skrev for 5 timer siden:

For å låne tråden litt: Gjelder dette med ekstra olje de første 10 min. også for DI motorene fra 2005-6??

Kjører absolutt mest med "rett-over-tomgang" fart, og har ikke vurdert å "blåse reint" først.
Det forklarer i så fall hvorfor jeg synes jeg har høyt "forbruk" av plugger. Måtte til slutt satse på leverandør i Canada da jeg synes prisene på de riktige pluggene her hjemme er høye..., særlig når man må kjøpe noen ekstra å ha for indekseringen.

 

Vet ikke om det er sånn på ficht'ne, men skulle ikke forundre meg. 

Link to post
Share on other sites

Da er Engine Tuner og nye plugger endelig på vei i posten. Men kan du Eika, elr noen andre si meg hvordan jeg skal gjøre dette i praksis? En som kjører båten, og en som henger seg over motor og spruter inn dette middelet i fart? Finner ett lite filter øverst bak på moteren, er det der man spruter? Må dette filteret av kanskje? Er fortsatt litt ukjent for meg denne motoren. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...