Smiley Svart 1.Juni.2021 Del på Facebook Svart 1.Juni.2021 For å låne tråden litt: Gjelder dette med ekstra olje de første 10 min. også for DI motorene fra 2005-6?? Kjører absolutt mest med "rett-over-tomgang" fart, og har ikke vurdert å "blåse reint" først. Det forklarer i så fall hvorfor jeg synes jeg har høyt "forbruk" av plugger. Måtte til slutt satse på leverandør i Canada da jeg synes prisene på de riktige pluggene her hjemme er høye..., særlig når man må kjøpe noen ekstra å ha for indekseringen. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Guest Svart 1.Juni.2021 Del på Facebook Svart 1.Juni.2021 Smiley skrev for 5 timer siden: For å låne tråden litt: Gjelder dette med ekstra olje de første 10 min. også for DI motorene fra 2005-6?? Kjører absolutt mest med "rett-over-tomgang" fart, og har ikke vurdert å "blåse reint" først. Det forklarer i så fall hvorfor jeg synes jeg har høyt "forbruk" av plugger. Måtte til slutt satse på leverandør i Canada da jeg synes prisene på de riktige pluggene her hjemme er høye..., særlig når man må kjøpe noen ekstra å ha for indekseringen. Vet ikke om det er sånn på ficht'ne, men skulle ikke forundre meg. Sitér dette innlegget Link to post
AskeladdenC65 Svart 9.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2021 Da er Engine Tuner og nye plugger endelig på vei i posten. Men kan du Eika, elr noen andre si meg hvordan jeg skal gjøre dette i praksis? En som kjører båten, og en som henger seg over motor og spruter inn dette middelet i fart? Finner ett lite filter øverst bak på moteren, er det der man spruter? Må dette filteret av kanskje? Er fortsatt litt ukjent for meg denne motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.