Jump to content

Trenger anbefaling til kalesjeimpregnering og hvor mye trengs til Fjord Weekender kalesje?

Campingcruisern

Recommended Posts

Vi skal vaske og impregnere vår kalesje på vår Fjord Weekender 24 . Men spørsmålet er med hvilken impregnering. Og hvor mye går det på en kalesje på en 24 fot båt?

Vi har aldri impregnert noe kalesje før, så vi vet ikke hvilke som fungerer bra og ikke? Noen som har gode erfaringer med noen spesielle merker?

20180905_173301.jpg.aec91e7ddb24908fac411aca146000ba.jpg

I hine hårde dager :smiley: da jeg hadde min 24 Weekender hadde jeg et vask og renseri i Oslo som tok seg av den saken. De vasket (i nesten kaldt vann så kalesja ikke skulle krympe) og impegnerte den i samme slengen. Det kostet noen kroner, men var vel verd det. Jeg leste en sted her på nettsiden om produktet på bildet. Det ble lovprist høyt og lavt. Har ikke prøvd det selv, men kommer til å gjøre det :thumbsup::smiley:

image.jpg.ae5388477daf58cc40e79e1b6d22bed0.jpg

jeg tørker ut på land....!

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...