Finito Startet 28.Mai.2021 Del på Facebook Startet 28.Mai.2021 Demper plata tok nok kvelden i dag og det resulterte i null framdrift og slep til havn. Er dette ein enkel sak å skifte? Eg har V gear og aksling på motoren. Må eg på slipp, eller kan jobben utføres på sjøen? Kva koster det å få utført en slik jobb? Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 29.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2021 Ingen som har gjort denne jobben her på forumet? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 29.Mai.2021 Del på Facebook Svart 29.Mai.2021 (redigert) Gearet må av for å skifte demperplate.Den ser skrudd på svinghjulet.dette kan gjøres på sjøen.Veit ikkje forhandler av deler.Ville prøvd Joros marine i Stavanger, eller KD Trading i Bergen.Lykke til Redigert 29.Mai.2021 av Jakob T (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 29.Mai.2021 Del på Facebook Svart 29.Mai.2021 Han her pleier å ha Ford deler på lager, eller skaffer fra UK.. https://euromarine.no/index.html Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Mai.2021 Del på Facebook Svart 29.Mai.2021 Den største utgiftsposten er nok motor ut/inn av båten. Selve demperplaten er bare noen få skruer. Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 30.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2021 Må motoren ut, kan ikkje gearet flyttes. Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 30.Mai.2021 Del på Facebook Svart 30.Mai.2021 Finito skrev 9 minutter siden: Må motoren ut, kan ikkje gearet flyttes. Takk for tips Telepatien min når ikke så langt at jeg kan se konfigurasjonen motor/V-gir/motorrom. Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 30.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2021 Kva er ca pris for å få dette utført på verksted? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 30.Mai.2021 Del på Facebook Svart 30.Mai.2021 Er nok vanskelig å antyde pris.Om det er grei adkomst til å løsne aksling og gear,er det ein rein skruejobb. Om motoreñ må løftes,er det straks ein større sak,da du muligens må på verksted. Om du kan skru sjølv er dette overkomlig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.