Jump to content

Gummibåt for 2 voksne og 2 barn

Goddis77

Recommended Posts

Har en QuickSilver 240 trend i dag som en kar spurte om han kunne kjøpe av oss.

Denne er for liten til oss, så denne selges nok nå tipper jeg.

Spørsmålet er da hva vi bør gå for nå.

Vi har ikke hatt påganger på den vi har nå, men jeg kjenner at den bør den neste ha.

Vil det holde med en 250 versjon, eller bør vi se andre veier?

Nå vet ikke jeg om du skal ha den i snap daviter bak på båten eller den skal slepes, eventuelt henge i daviter.

Men om den skal være med snap daviter, så er det hovedbåtens bredde som avgjør hvor lang gummibåt du kan ha bakpå. At den ikke stikker noe særlig utenfor på begge sider.

Har selv hatt en Zodiac 310 og vi har vært 4stk i. Det har vært ok med plass men trangt nok om det skal være med teiner og garn eller annen bagasje.

Har du muligeht ville jeg valgt hvertfall en lengde på 270-310/9-10 fot. Med en 8hk 2-takt gikk Zodiacen akkurat i plan med 3stk voksne ombord.

Bårdp skrev 1 time siden:

Fikk nettopp en 280 fra maritim. Funker helt flott med en 8 Hk 2t bakpå og to mann om bord. Skulle vi vært flere hadde jeg nokk gått for en litt større modell. 

Dette blir for småturer når vi er fortøyd for å leke litt med ungene og muligens fiske litt. Mye større enn 240’en ihvertfall :smiley:

I gang med liming.

D6CE4CEB-FCE0-454B-8F57-AF5BBDBE5FF1.jpeg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...