Y85 Startet 1.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2021 (redigert) Ser ut som det har trukket seg inn vann vet ikke helt hva jeg skal gjør om hele må kuttes opp eller om det bare er og tette ? Redigert 1.Juni.2021 av Y85 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 1.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2021 Har du noen flere (bedre) bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2021 Står den mest på henger eller ligger i vann? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Y85 Svart 1.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2021 Sist den sto i vann var forrige sommer Midten av august siden har den stått på henger Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 2.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2021 Hadde plastret dette. Liten enkel skade Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 3.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2021 Hvis du blander uttynnet polyester og herder, så vil nok dette trekke seg inn og herde. Klin på til det slutter å trekke seg inn. Så sliper du og legger på duk og polyester. Så sliper du ned på nytt og legger på gelcoat og til slutt primer. Er nok sånn jeg ville gjort det. Tviler på at det er noe vann der nå etter så lang tid, men vannet kan ha forårsaket litt delaminering der. Det er derfor jeg ville gjort det sånn jeg forklare innledningsvis. Da binder du opp glassfiberen på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.