Y85 Posted June 1, 2021 Share Posted June 1, 2021 (edited) Ser ut som det har trukket seg inn vann vet ikke helt hva jeg skal gjør om hele må kuttes opp eller om det bare er og tette ? Edited June 1, 2021 by Y85 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sinvano Posted June 1, 2021 Share Posted June 1, 2021 Har du noen flere (bedre) bilder? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Grand Banks jr Posted June 1, 2021 Share Posted June 1, 2021 Står den mest på henger eller ligger i vann? Quote Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post Share on other sites More sharing options...
Y85 Posted June 1, 2021 Author Share Posted June 1, 2021 Sist den sto i vann var forrige sommer Midten av august siden har den stått på henger Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hanto1 Posted June 2, 2021 Share Posted June 2, 2021 Hadde plastret dette. Liten enkel skade Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torsen67 Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 Hvis du blander uttynnet polyester og herder, så vil nok dette trekke seg inn og herde. Klin på til det slutter å trekke seg inn. Så sliper du og legger på duk og polyester. Så sliper du ned på nytt og legger på gelcoat og til slutt primer. Er nok sånn jeg ville gjort det. Tviler på at det er noe vann der nå etter så lang tid, men vannet kan ha forårsaket litt delaminering der. Det er derfor jeg ville gjort det sånn jeg forklare innledningsvis. Da binder du opp glassfiberen på nytt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts