Jump to content

Er det mye forskjell på impeller fra boatparts.no og original til Suzuki DF140?


Mastiff

Recommended Posts

Den er grei. Du som har tilsvarende motor, virker denne kontrollstrålen veldig dårlig? Dette er etter at jeg har byttet impeller (men muligens kjørt den nye tørr en liten stund, det vet jeg ikke ennå), og jeg har sjekket at slangen eller albuen ikke er tett.

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Skal ikke uttale meg bastant, men syns ikke denne vannstrålen er spesielt dårlig. Motoren i videosnutten går vel også bare på tomgang så trykket vil øke med turtallet.Dessuten skal det vel på en "stuss med mindre hull" på utgangen der vannet kommer ut av motoren, dette vil vel også medføre at sladrestrålen på en måte virker "kraftigere" og spruter "lengre" om du forstår hva jeg mener.

Link to post
Share on other sites

Den er grei. Jeg lurer forresten på om denne motoren er gjort klar for vinterbruk ved å fjerne den dysa som skal gjøre kontrollstrålen om til en tynn stråle, og bare ha åpningen på slangen ut bak. For jeg kan tenke meg at i 10-15 kuldegrader vil det fryse i det tynne hullet i dysa.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...