Flunt Startet 4.Juni.2021 Del på Facebook Startet 4.Juni.2021 Hei Trenger råd. Har en liten glassfiberbåt (Paijan 470), som jeg pusser opp. Har påført 2 komponent gråfarget Hempel Light Primer under vannlinje. Feilberegnet mengden, og er gått tom for maling. Er det mulig å bruke annen maling som 2. og 3. strøk av annen type maling. Må være maling som fester seg. Får neppe tak i Hempel sin maling i Tromsø på kort tid mens det ennå er godvær. Trenger gode forslag. Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 4.Juni.2021 Del på Facebook Svart 4.Juni.2021 Du må vel uansett pusse nå for å få litt heft igjen så ville fått tak i epoxyprimer. Påfører du noe annen maling så vil jo ikke den være " vanntett " slik epoxyprimer er. Sitér dette innlegget Link to post
Flunt Svart 5.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Takk for svaret👍 Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Hvis du har gått tom for Hempel epoxyprimer, og kun har ett strøk påført, så ville jeg skaffet hvilken som helst annen epoxyprimer for båtbruk da de i praksis er like og kompatible. I Tromsø bør du finne både Seajet og Jotun. Sitér dette innlegget Link to post
Flunt Svart 5.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Takk for svaret. Går for det alternativet Sitér dette innlegget Link to post
alf-inge Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Forøvrig har malerbutikken i underetasjen på Torgsenteret Hempel i assortementet. Hvorvidt de har den epoxyprimeren du har brukt, aner jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Flunt Svart 7.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2021 Takk for svaret 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.