dobbaen Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 (edited) Etter montering av Qantum radar så kommer det feilmeldinger som jeg ikke finner ut av. Alarmene som kommer er pilot-ingen pilot. Satellittposisjon tapt. Ingen kurs. Har Axiom 9 og autopilot acu 200. Seatalkng converter. Gps150. Qantum radar og Raymarine ray52. Har tilbakestilt autopilot etter siste oppdatering. V3.14.88 Edited June 6, 2021 by dobbaen (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Swingswong Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Sjekk at du har spenning på seatlk Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dobbaen Posted June 7, 2021 Author Share Posted June 7, 2021 Det har jeg sjekket og det er strøm der. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
vindmann Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 Kan du ha glemt en terminering et sted i nettverket Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dobbaen Posted June 7, 2021 Author Share Posted June 7, 2021 Jeg får gå over en gang til og sjekke😊 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts