Jump to content

Yamaha 25hk 1997 ca


tjuvfiskern

Recommended Posts

Hei jeg har en yamaha 25hk jeg tror den er fra 1997. Det jeg lurer på er. Er det muligheter for å hente ut strøm av disse motorene til å drive ekkolodd? Eller om noen har en annen enkel løsning? Har lest at mange bruker bilbatteri med 5amp sikring på pluss Polen. Men hvor lenge har du strøm da? Takk på for hånd. Legg gjerne til bilder å løsninger som funker 😀

Snapchat-148632425.jpg

Link to post
Share on other sites

med J innstemplet på skiltet så indikeres enten byggeår 1986 eller 2007.   Så da er nok den der fra 86.

 

Det er lysspole på motoren, men trengs likeretter for å koble på batteri.   Har vært flere tråder om dette nylig så du bør finne mer info om temaet om du blar deg tilbake noen dager

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...