Jump to content

«Jeg pleide å ha penger, nå har jeg en båt» T-skjorte

båtpaulsen

Recommended Posts

Man kan også få kjøpt ark til blekkskriveren som man etter  å ha skrevet ønsket tekst og ordnet lay out skriver ut.

Deretter strykes det på t skjorten.

Hadde engang et bilde av min tidligere båt strøket på en t skorte. Funker fint.

Liker også denne: https://thewatersoul.com/mens-boating-t-shirt-the-boat-i-have-now-or-any-boat/

Redigert av Trawler 42 (see edit history)

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

Jeg synes teksten bærer preg av å være en dårlig oversettelse av en engelsk setning. "I used to have" blir direkte oversatt til "jeg pleide å ha". En bedre oversettelse ville vært en omskriving av setningen "Før hadde jeg penger, nå har jeg båt". 

Det er nå min mening. 

Sahara skrev for 9 timer siden:

Jeg vil advare mot å kjøpe T-skjorte i en tilfeldig nettbutikk. Det er bedre å kjøpe originale,  marine grade T-skjorter fra din lokale forhandler. Greit det koster noen hundre prosent mer, men da vet du at bomullen er sertifisert og forhandleren må tross alt ha litt avanse for å dekke inn support og delelager. 

:smiley::giggle:

• 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...