Jump to content

«Jeg pleide å ha penger, nå har jeg en båt» T-skjorte


båtpaulsen

Recommended Posts

Man kan også få kjøpt ark til blekkskriveren som man etter  å ha skrevet ønsket tekst og ordnet lay out skriver ut.

Deretter strykes det på t skjorten.

Hadde engang et bilde av min tidligere båt strøket på en t skorte. Funker fint.

Liker også denne: https://thewatersoul.com/mens-boating-t-shirt-the-boat-i-have-now-or-any-boat/

Redigert av Trawler 42 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg vil advare mot å kjøpe T-skjorte i en tilfeldig nettbutikk. Det er bedre å kjøpe originale,  marine grade T-skjorter fra din lokale forhandler. Greit det koster noen hundre prosent mer, men da vet du at bomullen er sertifisert og forhandleren må tross alt ha litt avanse for å dekke inn support og delelager. 

Link to post
Share on other sites

Jeg synes teksten bærer preg av å være en dårlig oversettelse av en engelsk setning. "I used to have" blir direkte oversatt til "jeg pleide å ha". En bedre oversettelse ville vært en omskriving av setningen "Før hadde jeg penger, nå har jeg båt". 

Det er nå min mening. 

Link to post
Share on other sites

Sahara skrev for 9 timer siden:

Jeg vil advare mot å kjøpe T-skjorte i en tilfeldig nettbutikk. Det er bedre å kjøpe originale,  marine grade T-skjorter fra din lokale forhandler. Greit det koster noen hundre prosent mer, men da vet du at bomullen er sertifisert og forhandleren må tross alt ha litt avanse for å dekke inn support og delelager. 

:smiley::giggle:

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...