Jump to content

«Jeg pleide å ha penger, nå har jeg en båt» T-skjorte

båtpaulsen

Recommended Posts

Har du råd til ny T-skjorte har du brukt for lite på båten. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Man kan også få kjøpt ark til blekkskriveren som man etter  å ha skrevet ønsket tekst og ordnet lay out skriver ut.

Deretter strykes det på t skjorten.

Hadde engang et bilde av min tidligere båt strøket på en t skorte. Funker fint.

Liker også denne: https://thewatersoul.com/mens-boating-t-shirt-the-boat-i-have-now-or-any-boat/

Redigert av Trawler 42 (see edit history)

42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking

Hjemmehørende i Kristiansand S

Jeg vil advare mot å kjøpe T-skjorte i en tilfeldig nettbutikk. Det er bedre å kjøpe originale,  marine grade T-skjorter fra din lokale forhandler. Greit det koster noen hundre prosent mer, men da vet du at bomullen er sertifisert og forhandleren må tross alt ha litt avanse for å dekke inn support og delelager. 

Sahara skrev for 9 timer siden:

Jeg vil advare mot å kjøpe T-skjorte i en tilfeldig nettbutikk. Det er bedre å kjøpe originale,  marine grade T-skjorter fra din lokale forhandler. Greit det koster noen hundre prosent mer, men da vet du at bomullen er sertifisert og forhandleren må tross alt ha litt avanse for å dekke inn support og delelager. 

:smiley::giggle:

• 4 måneder senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...