Dag80 Startet 21.Juni.2021 Del på Facebook Startet 21.Juni.2021 Hei eg har ein Perkins 4.108, motoren går fint, men har fått eit problem med att den koker, har tatt ut termostaten, prøvd den uten, men går alikavell oppi 100 grader, kva kan vere galt? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 21.Juni.2021 Del på Facebook Svart 21.Juni.2021 Hei Eg køyrte systemrens i min 4.108, skylte godt med ferskvatn, og hadde i ny, og nok frostvæska. Særleg det siste hjalp godt. Om ikkje slikt hjelper har du kanskje (delvis) tett kjølesystem. Ask Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 22.Juni.2021 Del på Facebook Svart 22.Juni.2021 Hei, har du sjekket varmeveksleren? Det er den runde greia som sitter bak på motoren. Ikke uvanlig at disse går tett. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 22.Juni.2021 Del på Facebook Svart 22.Juni.2021 joelle skrev for 4 timer siden: Hei, har du sjekket varmeveksleren? Det er den runde greia som sitter bak på motoren. Ikke uvanlig at disse går tett. Sjekk også innløpsbend på sjøvannspumpen. Jeg har opplevd at det har gått tett med blåskjellskall begge steder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.