Jump to content

Skorgenes 330


Rekent

Recommended Posts

Jeg ønsker å kjøpe ny båt.

Skorgenes sier at jeg kan heve kjøpet uten omkostninger. Men... Når jeg leser alle innleggene om Skorgenes på Båtmagasinet er det mye usakelig.

"Hulda"... Skorgenes har jo kontakt deg for lenge siden, og båten kan du jo levere tilbake og alle pengene igjen. Da virker saken veldig uryddig for meg.

Samt klages det på Sleipner trøsteren i en båt. Men.... de fleste båter har jo Sleipner trøstere. Da er det jo underleverandøren til Skorgenes som ikke kommer på banen.

Så ser jeg en som skryter båten til himmels. Hva skal jeg da tro ? Det jeg ser er at mailadr. til alle innleggene burde komme fram slik at det blir mer troverdig med disse innleggene i båtmagasinet.

Som sakt er kontrakten stoppet, men jeg var i Bergen prøve båten og den virket utrolig BRA.

Til orj. har jeg brukt båter i denne størrelsen i mange år hele året rundt.

Pssss... er ikke dekksgutt.

Jeg går i tenkeboksen......

Link to post
Share on other sites

Jeg leste disse negative trådene for noen dager siden. Skulle ikke forundre megom det hele er en enkelt tulling sitt verk. At BM holder sitt forum åpent for slikt snikksnakk uten at noen vet hvem som poster, er helt utrolig.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Skorgenes er og har alltid vært et godt merke. Etter at produksjonen er flagget ut sitter de igjen med en vingeklippet salgsorganisasjon i Bergen som ikke har det ringeste peiling på hva merkevarebygging er. Jeg kan godt forstå at de som har vært i kontakt med disse folka er forbanna, for det er omtrent som å snakke til veggen :headbang:

Link to post
Share on other sites

Tror du må forklare litt nærmere hva dette dreier seg om Rekent.

Bl.a. har vi som du antagelig har skjønt en aktiv bruker hos oss som også kaller seg Hulda.

Det er heller ikke alle her som følger med på hva som skjer på Båtmagasinets forum.

 

Det jeg ser er at mailadr. til alle innleggene burde komme fram slik at det blir mer troverdig med disse innleggene i båtmagasinet.

Uten registrering har nick og epostadresser ingen mening, de er heller egnet til å forvirre.

 

Som du har sett har vi registrering her på baatplassen, noe som gjør ting litt enklere:

Man vet hvem som poster hva.

Man kan kommunisere direkte med andre medlemmer vi vårt IM (InterMelding) system.

Man kan bli kontaktet pr epost uten å legge adressen ut på forumet.

 

(Man bør ikke legge ut sin private epost adresse på Internett)

Link to post
Share on other sites

Tror dette dreier seg om en båtkjøper som er frustrert over at han kanskje har inngått kontrakt om kjøp av en båt som han i ettertid leser negative opplysninger om, både i dette fora og i BM. Man må være klar over at uttalelser både her og i BM, positive og negative, kan få konsekvenser for de som leser dette. Man må altså være sitt ansvar bevisst. F.eks viser Rekent til Hulda, som tydeligvis har en slik båt. Hulda har tydeligvis fått tilbud om å få annulert handelen. Det må jo være et fint tilbud fra selgeren, dersom Hulda var misfornøyd med handelen.

Trist at båtkjøperen har fått ødelagt båtdrømmen sin pga. :puke: som kanskje bunner i småtterier, og da mener jeg for begge parter, selger og kjøper.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...