Jump to content

Trenger hjelp til båtførerprøven


Alibaba12

Recommended Posts

Dette er en tullete test etter min mening. Her er det ikke oppgitt noen avstand mellom sjømerkene, heller er det ikke noe bakgrunnskart som sier noe om dybdeforholden. Det er litt forskjell her om en kommer med en liten jolle på 10 fot eller en 30.000 tanker!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Olevine skrev for 3 timer siden:

Altså kan også B være trygt,

Oops, her gikk det litt i surr, mente at C kan være trygt  hvis man sjekker kartet. Men A er riktig svar som også andre har skrevet

Forøvrig enig med Lars H i at det er en tullete oppgave, og i alle fall helt urealistisk.

Link to post
Share on other sites

Dersom dette er et kartutsnitt og alt er mørkeblått, hadde jeg svingt laaangt unna det området. Da hadde jeg valgt alternativ 'T' for Trudelutt.

:flag_sw:

:easter:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...