joelle Svart 21.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 I hjernen til piloten sitter en egen sikkring. Ta av dekslet så sitter den til venstre. Sjekk den innen du blåser av masse båtpenger på en ny Link to post
Magne_F Svart 21.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Har sjekket og byttet de 3 sikringene jeg finner på piloten. Har strøm inn, men ikke ut. Også snakket med Raymarine telefonsupport (som forøvrig var fantastisk hjelpsomme) og han konkluderte også med at problemet sitter i hjernen. Link to post
Seilerslask Svart 21.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Får du tatt service på hjernen, eller må den byttes ut? Blir fort en kostbar affære det der... Link to post
Magne_F Svart 21.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Har ingen ide. Vet ikke hva som kan fikses på en slik ting. :-) Får vel forsøke å kontakte Raymaine igjen når ferien er over. Fordelen er uansett at jeg har blitt godt kjent med båten. :-) Link to post
Lars H. Svart 21.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Nå var jeg en stund litt bekymret over hvilken hjerne du snakket om og tenkte å foreslå en psykolog, he he. Håper Raymarine har en flink "doktor". Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Magne_F Svart 21.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2021 Min egen hjerne har jeg gitt opp for lenge siden. Får fokusere på å få båten i orden :-) Link to post
Rolf Svart 22.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2021 Om strøm ut fra piloten er problemet og den ellers virker så kan vel problemet omgås ved at resten av instrumentene får 12v fra et annet sted? Ville teste hvert enkelt instrument separat med ekstern 12v kilde (utenom piloten). Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn