Grand Banks jr Svart 25.Juli.2021 Del på Facebook Svart 25.Juli.2021 På turbåten fant jeg ingen rur eller annen groe ved dykking i går. Men på 12 fots jolla til sønnen var det mye rur på alle flater som ikke blir "polert" i 20 knop. Kunne skrape dem enkelt av med tommelen. Kuttet ikke huden. Men hadde de fått et par uker på seg hadde det nok ikke vært så enkelt... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Torsen67 Svart 27.Juli.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2021 (redigert) Har ved et kveldsbad sjekket på nabobåten som nesten aldri blir brukt. Der er det så og si ingenting. Sort bunnstoff som hos meg. Skjønner ikke dette. Jeg har i alle år (8 år) brukt sort selvpolerende fra Biltema. Har aldri hatt problemer. Båten har ikke en gang vært i nærheten av dette når den blir tatt opp i oktober. Skal løftes og spyles i morgen. Tar bilder.. Redigert 27.Juli.2021 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 10.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2021 Da blir det ikke noe løft før båten skal opp til høsten. Dette må gjøres i arbeidstiden og har for mye å gjøre på jobb. Skal se om jeg får marinaen til å ta bilder når de heiser den, da det også gjøres mens jeg er på jobb. Tror jeg må se meg etter en mer fleksibel arbeidsplass Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.