Jump to content

Hvor kjøpe deler til Williams joller?


Larss1

Recommended Posts

Honduras skrev 18 minutter siden:

Styrekabler er ofte ganske universelle med to-tre hovedtyper for tilkobling. På Morse, teleflex og andre står gjerne typebetegnelse og lengde stemplet inn i strømpa. Har du sjekket? Williams laget sannsynligvis ikke sine egne kablet…

Ok takk, standard kabel altså. Har ikke sjekket, jeg kjøper en Williams 285 brukt nå så har ikke fått den hjem enda. Blir sendt fra Ålesund fredag å er her hos meg på Helgeland søndag/mandag tipper jeg. Alt skal være i orden, 25 gangtimer, med unntak av styrewire som har satt seg ifølge eier. 

 

 

Bitteliten skrev 3 minutter siden:

Supert, jeg ringer Bjørn i morgen. Han kan sikkert bekrefte/avkrefte om det er standard wire som benyttes og om det evt. er noe adaptere ol. jeg må ha. Jeg fant den delekatalogen du linker til ved litt google- søking. Men dette er 2015 modell, ser det er gjort en endring på denne båten en gang mellom 2012 og 2015, bildet i delekatalogen av jolla er ikke lik som bildet av den faktiske båten. Noen som kjenner til når jolla ble endret / kom i ny utgave? Og om det er noen som vet modellbetegnelsen på motoren er det strålende, så får jeg lest meg litt opp :smiley:

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...