Rookie_332 Posted August 7, 2021 Share Posted August 7, 2021 Hei er det noe vedlikehold av baug thrusster har SE60 Sleipner sin og er det noe olje du bør bytte sjekke eller andre vedlikeholds ting på dette. Stod veldig lite i manualene av det jeg kunne finne Quote Link to post
Komodo Posted August 7, 2021 Share Posted August 7, 2021 Hvis du har uønskede turister i baugen anbefaler jeg å sette dem i land i nærmeste havn (sorry, måtte bare ) Så til spørsmålet ditt. SE serien til Sleipner har gearhus som er ferdigfylt med olje, der er det ikke noe vedlikehold annet enn å passe på sink. Vedlikehold på motoren er å plukke den av, demontere, og rengjøre for børstestøv og sjekke at børstene beveger seg lett i børsteholderene. Quote Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Rookie_332 Posted August 7, 2021 Author Share Posted August 7, 2021 Komodo skrev 12 minutter siden: Hvis du har uønskede turister i baugen anbefaler jeg å sette dem i land i nærmeste havn (sorry, måtte bare ) Så til spørsmålet ditt. SE serien til Sleipner har gearhus som er ferdigfylt med olje, der er det ikke noe vedlikehold annet enn å passe på sink. Vedlikehold på motoren er å plukke den av, demontere, og rengjøre for børstestøv og sjekke at børstene beveger seg lett i børsteholderene. He he ? gikk litt fort ja ?? Ok supert så ikke noe bytte olje eller noe sånt supert takk for info ??⛵⛵ Quote Link to post
Recommended Posts