Jump to content

Vedlikehold av SE60 baug turister Sleipner

Rookie_332

Recommended Posts

Hei er det noe vedlikehold av baug thrusster har SE60 Sleipner sin og er det noe olje du bør bytte sjekke eller andre vedlikeholds ting på dette. Stod veldig lite i manualene av det jeg kunne finne 

Hvis du har uønskede turister i baugen anbefaler jeg å sette dem i land i nærmeste havn (sorry, måtte bare :giggle: )

Så til spørsmålet ditt. SE serien til Sleipner har gearhus som er ferdigfylt med olje, der er det ikke noe vedlikehold annet enn å passe på sink. Vedlikehold på motoren er å plukke den av, demontere, og rengjøre for børstestøv og sjekke at børstene beveger seg lett i børsteholderene.

Komodo skrev 12 minutter siden:

Hvis du har uønskede turister i baugen anbefaler jeg å sette dem i land i nærmeste havn (sorry, måtte bare :giggle: )

Så til spørsmålet ditt. SE serien til Sleipner har gearhus som er ferdigfylt med olje, der er det ikke noe vedlikehold annet enn å passe på sink. Vedlikehold på motoren er å plukke den av, demontere, og rengjøre for børstestøv og sjekke at børstene beveger seg lett i børsteholderene.

He he ? gikk litt fort ja ??

Ok supert så ikke noe bytte olje eller noe sånt supert takk for info ??