Jump to content

Hella webasto starter ikke

Jonnen536

Recommended Posts

Jonnen536 skrev for 13 timer siden:

Når jeg styer bryteren til vifte fungerer den fint men kun kald luft,når jeg vrir den til varme så lyser bare et grønt lys på panelet.

Legg hånda di på pumpa når du starter. Dersom den ikke begynner å "nikke", holder jeg en knapp på at det er feil på styringsenheten. Dersom det er feil på glødepluggen tror jeg allikevel vifta og dieselpumpa vil starte, men stoppe når den ikke tenner. Men dette er det garantert andre som har mer greie på. Vet bare at jeg har kranglet mye med min gamle Webasto for å få den til å fungere. Har også byttet det meste, inkludert styringsenheten. 

Komodo skrev for 9 timer siden:

Legg hånda di på pumpa når du starter. Dersom den ikke begynner å "nikke", holder jeg en knapp på at det er feil på styringsenheten. Dersom det er feil på glødepluggen tror jeg allikevel vifta og dieselpumpa vil starte, men stoppe når den ikke tenner. Men dette er det garantert andre som har mer greie på. Vet bare at jeg har kranglet mye med min gamle Webasto for å få den til å fungere. Har også byttet det meste, inkludert styringsenheten. 

Skal prøve å holde hånden på pumpa, lite spørsmål, hvor er pumpa å hvor ligger glødeplugg?
Styringsenhet har jeg funnet. 

Har latt den stå på i 3 minutter men det er helt stille bak. ( kun når jeg setter den på ventilasjon, men da kun kald luft som nevnt tidligere) 

Redigert av Jonnen536 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...