Chilli Solbris Startet 14.August.2021 Del på Facebook Startet 14.August.2021 Vi er på vei fra Norden i Tyskland til Fredrikstad med en Tarquin 595. Den trenger litt (MYE) suppe! Hvor får vi tak i diesel til utførsel pris eller billigst mulig? Ca 3000 liter. Gøteborg og nordover er best. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Førstefender Svart 14.August.2021 Del på Facebook Svart 14.August.2021 (redigert) Fylte i sommer for 7kr pr liter utenfor Gøteborg, er båten registrert i nis/nor eller tilsvarende? Redigert 14.August.2021 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 14.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2021 (redigert) Førstefender skrev 2 minutter siden: Fylte i sommer for 7kr pr liter utenfor Gøteborg, er båten registrert i nis/nor eller tilsvarende? Båten er registrert i NOR og jeg har firma om det er nødvendig. Har du navn på stedet? Eventuelt kontaktinfo? Redigert 14.August.2021 av Solbris II (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
KDB Svart 14.August.2021 Del på Facebook Svart 14.August.2021 Donsø Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 14.August.2021 Del på Facebook Svart 14.August.2021 Du kan no prøve å kontakte Bunker Oil på tlf +47 90 80 58 50. Dei formidler bunkers også i utlandet. Litt usikker på om dei kan hjelpe når det er snakk om så lite kvantum, men det skader ikke å ta en telefon. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 14.August.2021 Del på Facebook Svart 14.August.2021 (redigert) Solbris II skrev 56 minutter siden: Båten er registrert i NOR og jeg har firma om det er nødvendig. Har du navn på stedet? Eventuelt kontaktinfo? Øckerø, kjent for bra kvalitet også, fyller store kvanta på fiskeflåten bla. Jeg bunkret 1000liter der. Sender på tlf nr på pm Redigert 14.August.2021 av Førstefender (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 14.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2021 Da har vi kontakt med Öckerö og satser på å toppe tankene der! Tusen takk for all hjelp!😊😊 Vi fylte ca 900 liter her på Fredericia båthavn til den nette sum av ca 16 NOK kr pr liter. @Kjesto har tatt kontakt så vi får fylt når vi har krysset!😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 14.August.2021 Del på Facebook Svart 14.August.2021 Føler AIS er noe ustabil hos dere både på mt og vesselfinder Destination ikke oppdatert ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 14.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2021 LALUNA II skrev 26 minutter siden: Føler AIS er noe ustabil hos dere både på mt og vesselfinder Destination ikke oppdatert ;-) Ja set stemmer nok. Er visst trøbbel med mange stasjonære antenner ser det ut til. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.